maandag 2 november 2009

Crescendo richting eerste wedstrijd!

Hallo iedereen!

Alles gaat prima, zowel met mij als met de conditie. Ondertussen zitten de eerste VO2max trainingen er al op en moet ik toch wat aanpassen aan het hoge tempo. Maar zonder afzien geen resultaten dus blijven trainen.
Ik moet wel zeggen dat de recuperatie en gevoel zeggen dat de basis héél groot is!
Het kriebelde al op de relays en het kriebelde nog meer dit weekend in Zwijnaerde maar kom ik moet er mij bij neerleggen dat ik geen gans jaar top kan zijn en vooral geduld moet hebben.
Volgend weekend gaan we op stage naar Herentals! Ik heb er héél véél zin in. Ben benieuwd in hoeverre ik met de mannen in vorm al kan wedijveren. We zullen met een grote groep zijn en dat geeft toch iets speciaal!
De week nadien, 15 november, kom ik voor het eerst aan de start van een wedstrijd. Dit zal mijn 2e deelname aan de Zevenheuvelenloop zijn. Starten met 30000man, tussen de wereldsterren Silishi Sihine en Tirunesh Dibaba of de wereldkampioen veldlopen bij de junioren Ayele Abshiro dat geeft iets speciaal. Twee jaar geleden liep ik er 51'09 op een zwaar parkoer. Het parkoer is nog steeds hetzelfde en beter doen is dan ook de boodschap! Oja, er loopt ook nog ene Berten De Vleeshauwer dus hou dat maar in de gaten!!

See you next week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten