zondag 18 oktober 2009

De week na de marathon...

Recuperatie! Daar ging het het deze week om.
Maandag en dinsdag kon ik amper een trap af. Wandelen ging wel en dus probeerde ik nu en dan wat rond te lopen. Woensdagavond ben ik gaan zwemmen. Al na een 15minuten was ik het strontbeu maar kom alles voor de goede zaak. Ik hield het 40minuten vol en zwom zelden zoveel...
Ik voelde meteen daarna dat dit mijn spieren goed gedaan heeft.
ook donderdag en vrijdag voelde ik me zeer goed maar ik moest me heel hard inhouden om niet te gaan lopen. Zaterdag kon ik me dan niet meer inhouden en ben ik naar het Blosodomein in Willebroek gegaan waar een pak atleten op ministage zat. Ik heb er een 30minuten gelopen en wat versnelling gedaan. Het ging meteen geweldig en het ziet er dus allemaal fantastisch uit om snel weer te herbeginnen.
Zondag fietste ik met een omweg van een uur richting de oefencross van Overmere, zo kwam ik deze week tot 3x sporten. Volgende weken zal dat 4-6x zijn en daarna vliegen we er volop in!
Ik heb er al héél véél zin in maar probeer me toch nog even kalm te houden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten