vrijdag 9 oktober 2009

We are Ready!!!

Voila,
De laatste post voor ik morgen afreis naar Eindhoven om er zondag aan de start te komen van de marathon om 11u. Alle voorbereidingen zijn gelopen zoals ik wou! De trainingen waren er, de voeding, het gevoel, de spieren, kortom alles is picobello!
Toch komen de zenuwen stilaan naar boven maar dat is nogal wat normaal zeker!
Er is nu geen weg meer terug, er is maar één weg en die gaat over een afstand van 42km195m. Aan het einde van die lange weg staat een gevoel waar ik al 2 maand naar verlang, het uitlopen van een marathon geeft jezelf een geweldig gevoel. Ik hunker geweldig naar het gevoel van de laatste kilometers waarin je een soort trance gaat komen en enkel nog het ene been voor het andere kan zetten!
Voor alle kenners: ik vertrek zondag op een schema van 2u32-2u34. Dat betekent dat ik jammer genoeg niet mag meegaan met de grote groep van 2u30 maar hopelijk zijn er nog een aantal atleten die op deze snelheid vertrekken zodat ik wat gezelschap heb!

Wie wil live wil volgen kan alles volgen op http://www.omroepbrabant.nl/marathon en op de site www.marathoneindhoven.nl

Groeten en duimen maar!!!
Koen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten