maandag 1 november 2010

Cross Zwijnaerde

Gisteren ben ik van start gegaan in de Veldloop van Zwijnaerde.
Normaal had ik dit niet gepland maar ik had deze week een goed gevoel en eigenlijk had ik er ook gewoon zin in. Soms moet je impulsief zijn en er dan ook gewoon voor gaan. Zo gezegd zo gedaan en dus stond ik Zondag om 15u30 aan de start van de eerste cross, amper 3 weken na de marathon.

De bezetting was vrij sterk te noemen zonder echte uitschieters maar een mengeling van vaste waarden en beloftevolle jongens. Zo stonden maar liefst 5 leden van het High Performance Running Team in de top 10.
Zelf moest ik serieus wennnen aan het tempo van in het begin, ik koos dan ook voor mijn eigen ritme maar had er geen al te best gevoel in.
Continu ging ik door de muur en raakt naar het einde van de wedstrijd zelfs in het spoor van Francis Vansteenbrugge en Pieterjan De Bosscher. Helaas was het beste eraf en moest ik tevreden nemen met een 11e plaats.
Op zich niet slecht maar ik zou toch liever een beter gevoel hebben de komende wedstrijden.

Volgende week gaan we op stageweekend naar Herentals dus ik zal ten vroegste terug in actie komen in het weekend van 14 November. Maar zeker is dit niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten